ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Α.Ε.: Μετακυλήσαν τα οφέλη τους στον πελάτη

Δύο χρόνια λειτουργίας, με μειώσεις στην τιμή και στο κόστος λειτουργίας Στο 30% η μείωση του κόμιστρου «Έχουμε πιά δικά μας πλυντήρια, δεξαμενές καυσίμων αλλά και ανταλλακτικά για τα οχήματά μας, σε πολύ καλές τιμές. Έτσι μειώνεται το κόστος μας. Στην περίοδο που περνάει η χώρα αλλά και οι πολίτες, και το ένα ευρώ είναι σημαντικό.

Δύο χρόνια λειτουργίας, με μειώσεις στην τιμή και στο κόστος λειτουργίας Στο 30% η μείωση του κόμιστρου «Έχουμε πιά δικά μας πλυντήρια, δεξαμενές καυσίμων αλλά και ανταλλακτικά για τα οχήματά μας, σε πολύ καλές τιμές. Έτσι μειώνεται το κόστος μας. Στην περίοδο που περνάει η χώρα αλλά και οι πολίτες, και το ένα ευρώ είναι σημαντικό.

Δύο χρόνια λειτουργίας, με μειώσεις στην τιμή και στο κόστος λειτουργίας
Στο 30% η μείωση του κόμιστρου

«Έχουμε πιά δικά μας πλυντήρια, δεξαμενές καυσίμων αλλά και ανταλλακτικά για τα οχήματά μας, σε πολύ καλές τιμές. Έτσι μειώνεται το κόστος μας. Στην περίοδο που περνάει η χώρα αλλά και οι πολίτες, και το ένα ευρώ είναι σημαντικό.

Εμείς μετακυλήσαμε αυτά τα οφέλη στον πελάτη. Η έκπτωση που κάνουμε στο κόμιστρο είναι της τάξης του 30% σε σχέση με τια παλιές μας τιμές, ενώ από τις αρχές Σεπτεμβρίου, δεν χρεώνουμε ούτε την τηλεφωνική κλίση» δηλώνει ο Πρόεδρος της Ραδιοταξί Σερρών Α.Ε. Βασίλης Βαγενάς. Με δικές τους εγκαταστάσεις πίσω από το Στρατόπεδο Κολοκοτρώνη της πόλης των Σερρών, σε ιδιόκτητο οικόπεδο, με όλες τις απαραίτητες για τα οχήματα και τους οδηγούς υποδομές εξυπηρέτησης, τα Ραδιοταξί των Σερρών έβαλαν εδώ και δύο χρόνια τα θεμέλια υγιούς λειτουργίας στο επάγγελμά τους. Στην Α.Ε. είναι μέτοχοι το 70% των επαγγελματιών της πόλης. «Όλες μας πλέον οι δραστηριότητες στεγάζονται στις νέες μας εγκαταστάσεις. Εδώ θα είναι όχι μόνο ο χώρος συνεδρίασης των οργάνων μας αλλά και ο τόπος συνάντησης, ψυχαγωγίας και ανταλλαγής απόψεων όλων των συναδέλφων μας» συμπληρώνει ο κ. Βαγενάς.

Αντίθετοι στην απελευθέρωση Η σύσταση της Α.Ε., δεν ακουμπάει την ιδιοκτησία των αδει- ών των Ταξί. Μάλιστα οι μέτοχοι δηλώνουν στον «Π» πως είναι αντίθετοι με την απελευθέρωση. «Η άδεια είναι ατομική περιουσία του καθενός μετόχου. Αποκτήθηκε με αγορά σε γνώση της πολιτείας. Οι περισσό- τεροι επαγγελματίες των Σερρών δούλεψαν πολλά χρόνια ως μετανάστες και γύρισαν επενδύοντας τα χρήματά τους σε μία άδεια ταξί. Τώρα, γιατί να μην έχουν το δικαίωμα να την μεταβιβάσουν ως περιουσιακό στοιχείο στα παιδιά τους;» αναρωτιούνται οι μέτοχοι, συζητώντας το θέμα με τη γράφουσα.

«Κάναμε κάτι καλό και ωφέλιμο εδώ στις Σέρρες συστή- νοντας την Α.Ε. μας. Δημιουργήσαμε και νέες θέσεις εργα- σίας. Όμως, η απελευθέρωση του επαγγέλματος φοβόμαστε πως θα φέρει την οικονομική μας συρρίκνωση και θα βάλει ταφόπλακα στο εγχείρημά μας αυτό» λένε χαρακτηριστικά σχολιάζοντας το σχετικό νομοσχέδιο που τους αφορά. Προοπτικές ανάπτυξης Οι 90 μέτοχοι της Ραδιοταξί Σερρών Α.Ε. είναι πρωτοπόροι σε όλη τη χώρα, αφού η Α.Ε. τους είναι η πρώτη και μοναδική του είδους της στην Ελ- λάδα. Μάλιστα η επιτυχής λειτουργία της αλλά και οι ωφέλειες που προέκυψαν, δείχνουν πως το κομμάτι του νο- μοσχεδίου που επιβάλλει την σύσταση Α.Ε. για τα Ταξί της χώρας, είναι στη σωστή κατεύθυνση. Οι μέτοχοι της Α.Ε. των Σερρών, με την ολοκλήρωση των εγκαταστάσεων (συνολικού κόστους 300χιλ Ευρώ) και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που θα δίνει ο νέος νόμος όταν ψηφιστεί για κυκλοφορία πολυθέσιων (βανάκια) και πολυ- τελών οχημάτων (λιμουζίνες), σκοπεύουν να αναπτύξουν περαιτέρω τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, επ`ωφελεία των ίδιων αλλά και των πελατών τους.

Ιστοσελίδα: http://www. serrestaxi.gr
ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ