ΣΗΜΕΙΑ ΑΙΧΜΗΣ

Μειωμένο τζίρο το 2μηνο των εκπτώσεων

Ο τζίρος, κατά το δίμηνο των χειμερινών εκπτώσεων, που ξεκινούν σήμερα , θα κινηθεί ,περίπου 10%, χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.

Ο τζίρος, κατά το δίμηνο των χειμερινών εκπτώσεων, που ξεκινούν σήμερα , θα κινηθεί ,περίπου 10%, χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.

Ο τζίρος, κατά το δίμηνο των χειμερινών εκπτώσεων, που ξεκινούν σήμερα , θα κινηθεί ,περίπου 10%, χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.

Οι εμπορικές επιχειρήσεις αγωνίζονται κάθε μέρα να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες τον πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν τα μειωμένα οικογενειακά εισοδήματα και η χαμηλή καταναλωτική ζήτηση. Οι εκπτώσεις προβλέπεται να αποτελέσουν για πολλές εξ αυτών την ευκαιρία και την τελική δοκιμασία για τον επιχειρηματικό τους σχεδιασμό” όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της ΕΣΕΕ.

Σύμφωνα με τη Συνομοσπονδία, οι εκπτώσεις του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου φέτος, πραγματοποιούνται σε μία ιδιαίτερη περίοδο, αφού ακολουθούν το πρώτο ενδιάμεσο δεκαήμερο εκπτώσεων του Νοέμβριου. Κρίνεται από την κίνηση συνολικά της αγοράς το 2013 ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις από την γενική τάση. Ο τζίρος κινείται συνολικά σε χαμηλότερα επίπεδα, εμφανίζοντας όμως παρόμοιες μεταβολές κατά την διάρκεια του έτους.

Ο Δεκέμβριος παραμένει ο μήνας με το μεγαλύτερο τζίρο, ενώ αν ληφθούν υπόψη τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων των τελευταίων χρόνων, η πορεία του δείκτη κατά την διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων φέτος, σε αντίθεση με τα τρία τελευταία χρόνια, ευελπιστεί η ΕΣΕΕ ότι θα είναι διαφοροποιημένη σε σύγκριση με την κατακόρυφη πτώση των τελευταίων χρόνων. Σε επίπεδο απόλυτων μεγεθών, ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων λιανικής κατά το μήνα Δεκέμβριο του 2013, εκτιμάται στα 6,8 δις ευρώ, όντας μειωμένος κατά 0,8 δις ευρώ σε σχέση με το 2012.

Οι εμπορικές επιχειρήσεις αγωνίζονται κάθε μέρα να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες τον πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν τα μειωμένα οικογενειακά εισοδήματα και η χαμηλή καταναλωτική ζήτηση. Οι εκπτώσεις προβλέπεται να αποτελέσουν για πολλές εξ αυτών την ευκαιρία και την τελική δοκιμασία για τον επιχειρηματικό τους σχεδιασμό.