ΣΗΜΕΙΑ ΑΙΧΜΗΣ

Ποιος σοσιαλισμός;

Το ό,τι ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είναι πρωτοπόρος στη μεταρρύθμιση του Δημοσίου (βλ. απολύσεις) το λέει ο ίδιος όπου σταθεί κι όπου βρεθεί. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη προγράψει το ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας), ενώ ακολουθούν και άλλοι οργανισμοί του υπουργείου του (βλ. συγκοινωνίες).

Το ό,τι ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είναι πρωτοπόρος στη μεταρρύθμιση του Δημοσίου (βλ. απολύσεις) το λέει ο ίδιος όπου σταθεί κι όπου βρεθεί. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη προγράψει το ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας), ενώ ακολουθούν και άλλοι οργανισμοί του υπουργείου του (βλ. συγκοινωνίες).

Το ό,τι ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είναι πρωτοπόρος στη μεταρρύθμιση του Δημοσίου (βλ. απολύσεις) το λέει ο ίδιος όπου σταθεί κι όπου βρεθεί. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη προγράψει το ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας), ενώ ακολουθούν και άλλοι οργανισμοί του υπουργείου του (βλ. συγκοινωνίες).
Μόνο που, όπως φαίνεται, δεν συμφωνούν όλοι με τις επιλογές του Μιχάλη. Και, κυρίως, δεν συμφωνούν μέσα στο ίδιο του το υπουργείο. Όπως, για παράδειγμα, ο, συνονόματός του, υφυπουργός Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος ο οποίος δήλωσε στον Επενδυτή ότι στις συγκοινωνίες «δεν υπάρχει περιθώριο για καμία απόλυση, αλλά για προσλήψεις, ειδικά στο μετρό.»
Σ.σ. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν οι δύο Μιχάληδες δεν ήταν από γειτονικές πόλεις (Βέροια και Κοζάνη αντίστοιχα) και, όπως λέει ο Μ. Παπαδόπουλος, «οι σχέσεις τους λόγω της προσωπικής σχέσης που έχουμε εδώ και χρόνια» να μην ήταν «άριστες».
Ο σκεφτικός