ΑΘΛΗΤΙΚΑ

DRAGSTER Επιστροφή στις Σέρρες!

Στην πίστα των Σερρών επέστρεψαν οι αγώνες Dragster μετά από πολύ καιρό. Η ΛΕΝΟΕ θεώρησε προτιμότερο να κάνει έναν αγώνα στην πίστα των Σερρών αντί να περιμένει την επίλυση των θεμάτων που έχουν δημιουργηθεί με το αεροδρόμιο Πολυκάστρου. Βέβαια στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι. Όλοι όμως γνωρίζουν τις περιορισμένες δυνατότητες της ευθείας των Σερρών, όπως φυσικά και οι άνθρωποι της ΛΕΝΟΕ που προκειμένου να κάνουν συμβιβασμούς σε θέματα ασφάλειας, επέλεξαν για τις μεγάλες κατηγορίες οι χρονομετρήσεις και οι κόντρες να γίνουν στα 200μέτρα και όχι στα τετρακόσια.

Στην πίστα των Σερρών επέστρεψαν οι αγώνες Dragster μετά από πολύ καιρό. Η ΛΕΝΟΕ θεώρησε προτιμότερο να κάνει έναν αγώνα στην πίστα των Σερρών αντί να περιμένει την επίλυση των θεμάτων που έχουν δημιουργηθεί με το αεροδρόμιο Πολυκάστρου. Βέβαια στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι. Όλοι όμως γνωρίζουν τις περιορισμένες δυνατότητες της ευθείας των Σερρών, όπως φυσικά και οι άνθρωποι της ΛΕΝΟΕ που προκειμένου να κάνουν συμβιβασμούς σε θέματα ασφάλειας, επέλεξαν για τις μεγάλες κατηγορίες οι χρονομετρήσεις και οι κόντρες να γίνουν στα 200μέτρα και όχι στα τετρακόσια.

Στην πίστα των Σερρών επέστρεψαν οι αγώνες Dragster μετά από πολύ καιρό.

Η ΛΕΝΟΕ θεώρησε προτιμότερο να κάνει έναν αγώνα στην πίστα των Σερρών αντί να περιμένει την επίλυση των θεμάτων που έχουν δημιουργηθεί με το αεροδρόμιο Πολυκάστρου. Βέβαια στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι. Όλοι όμως γνωρίζουν τις περιορισμένες δυνατότητες της ευθείας των Σερρών, όπως φυσικά και οι άνθρωποι της ΛΕΝΟΕ που προκειμένου να κάνουν συμβιβασμούς σε θέματα ασφάλειας, επέλεξαν για τις μεγάλες κατηγορίες οι χρονομετρήσεις και οι κόντρες να γίνουν στα 200μέτρα και όχι στα τετρακόσια.

photo Μία ακόμη επιλογή που δείχνει αλλαγή πορείας της ΛΕΝΟΕ είναι η αποχώρηση της από την ΟΜΕ και η συνεργασία της με την ΑΜΟΤΟΕ και την ΟΜΑΕ. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι το τι θα γίνει με το πρωτάθλημα της ΟΜΕ και τις βαθμολογίες των αγωνιζομένων. Ακούσαμε ότι θα γίνει πρωταθληματικός αγώνας στην Ρόδο…..
Τέλος πάντων. Έχουμε κουραστεί να ασχολούμαστε με το γενικότερο μπάχαλο που επικρατεί στα μηχανοκίνητα σπορ και τα στρατόπεδα που έχουν δημιουργηθεί υποστηρίζοντας τις διάφορες ομοσπονδίες. Όλοι διεκδικούν τον τίτλο του ανιδιοτελή σωτήρα απέναντι σους κακοπροαίρετους εχθρούς, ενώ τους αγωνιζόμενους τους ενδιαφέρει μόνο να τρέχουν σε καλούς αγώνες ασχέτως με το ποιος τους διοργανώνει!

Ο αγώνας των Σερρών έδειξε ότι οι μεγάλες δόξες του DRAGSTER έχουν παρέλθει και δεν θα ξαναδούμε τους πολλούς χιλιάδες θεατές που υπήρχαν κάποτε. Είδαμε πολύ κόσμο στις Σέρρες (περίπου 1500 θεατές) αλλά καμία σχέση με τους 3000-5000 που συγκέντρωνε το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών κάποτε, για να μην θυμηθούμε τους αγώνες της Τρίπολης και του Ελληνικού όπου είχαμε δει πάνω από 10000 θεατές.
Οι συμμετοχές ήταν αρκετές (92) αλλά δεν ξεπέρασαν τις 130 όπως γινόταν στις ημέρες ακμής του DRAGSTER.
Η κρίση είναι ένας από τους λόγους της αλλά υπάρχουν και άλλοι…..

Υπήρξαν όμως και αισιόδοξα μηνύματα.
Στις συμμετοχές υπήρχαν μόνο 20 αυτοκίνητα και 72 μοτοσυκλέτες!
Αυτό δείχνει ότι ο χώρος της μοοτοσυκλέτας έχει μεγαλύτερο πάθος και μεγαλύτερες αντοχές σε αυτή τη δύσκολη εποχή. Αρκετά από αυτά ήταν super παπιά και δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι μεγάλο ποσοστό των θεατών ήταν πολύ νεαρά άτομα. Μία νέα γενιά εραστών της επιτάχυνσης μεγαλώνει. Κάτι που δεν βλέπουμε σε πολλά μηχανοκίνητα σπόρ.

Για τον αγώνα δεν θα πούμε πολλά.
Στην μεγάλη κατηγορία των μοτοσυκλετών υπήρξαν σημαντικές απουσίες.
Ταχύτερος αναβάτης της ημέρας και νικητής στον τελικό της ημέρας, ήταν ο Χ.Μπουσίνης με δεύτερο τον Α. Ζαφειριάδη.πηγη:motosite