ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έργο Εθνικής σημασίας" η νέα σιδηροδρομική γραμμή που αφήνει έξω Δράμα και Σέρρες

Απόφαση για τον χαρακτηρισμό, ως Έργου Εθνικής Σημασίας, του έργου «Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης» η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης, εκδόθηκε από το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Όπως αναγράφεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως

Απόφαση για τον χαρακτηρισμό, ως Έργου Εθνικής Σημασίας, του έργου «Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης» η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης, εκδόθηκε από το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Όπως αναγράφεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως

 Απόφαση για τον χαρακτηρισμό, ως Έργου Εθνικής Σημασίας, του έργου «Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης» η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης, εκδόθηκε από το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Όπως αναγράφεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως

«…Έργο Εθνικής Σημασίας, το έργο «Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης, η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης».

Η νέα γραμμή που αφήνει έξω Σέρρες και Δράμα απασχόλησε στο πρόσφατο παρελθόν τις δύο ΠΕ όχι όμως στον βαθμό που ήταν αναμενόμενο.

Η ΧΑΡΑΞΗ.

Η  χάραξη Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Καβάλα – Ξάνθη, εφόσον υλοποιηθεί νομοτελειακά θα αφήσει σε αχρηστία το τμήμα μονής γραμμής Στρυμώνας – Σέρρες – Δράμα– Ξάνθη, όσες βελτιώσεις και να έχουν γίνει σε αυτό, αφήνοντας χωρίς ουσιαστική σιδηροδρομική εξυπηρέτηση τη Δράμα (Πληθυσμός Νομού: 98.287) και τις Σέρρες (Πληθυσμός Νομού: 176.430).

«Για την αιτιολόγηση της νέας νότιας χάραξης προβάλλεται το μεγάλο όφελος της μείωσης του χρόνου διαδρομής και της ένωσης με τον λιμένα της Καβάλας. Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, εδώ πράγματι ο χρόνος διαδρομής είναι ένα σημαντικό ζήτημα, όμως γιατί αυτό να γίνεται σε βάρος του πληθυσμού δύο πόλεων, και της ευρύτερης περιοχής τους ήτοι της Δράμας και των Σερρών, οι οποίες θα χάσουν κάτι που έχουν, από τη δημιουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, με τη δημιουργία μιας νέας χάραξης»