ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Κρι Κρι επεκτείνει τις εξαγωγές των παγωτών της στην Κινεζική αγορά

Ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας ΚριΚριγια ενίσχυση των εξαγωγών της ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο μέσω της παρουσίας των επώνυμων παγωτών ΚριΚρι στην Κίνα, μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως.

Ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας ΚριΚριγια ενίσχυση των εξαγωγών της ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο μέσω της παρουσίας των επώνυμων παγωτών ΚριΚρι στην Κίνα, μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως.

Ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας ΚριΚρι για ενίσχυση των εξαγωγών της ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο μέσω της παρουσίας των επώνυμων παγωτών ΚριΚρι στην Κίνα, μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως.

 

 Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας,στελέχη και ιδιοκτήτες κινέζικων αλυσίδων Super Market παρευρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ΚριΚρι στις Σέρρες, τη Δευτέρα, 20/5, συνοδευόμενοι από την κινέζικη εταιρεία εισαγωγών Jongjia, που αποτελεί και τον επίσημο συνεργάτη της ΚριΚρι στην Κίνα. Κατά την επίσκεψή τους στο εργοστάσιο της ΚριΚρι, τα μέλη της Κινεζικής αποστολής  ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου και γνώρισαν από κοντά τα προϊόντα της.

 

 

Η ΚριΚρι, αναγνωρίζοντας τη σημαντική προοπτική που προσφέρει η Κινεζική αγορά, συμμετείχε  στη Διεθνή Έκθεση SialChina που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη από τις 14 έως και τις 16 Μαΐου 2019 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια ΔιεθνήΈκθεση Τροφίμων και Ποτών της Ασιατικής ηπείρου.

 

 

 

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη της ΚριΚρι είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με στόχο την τοποθέτηση των προϊόντων της στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Οι δεεπισκέπτες του περιπτέρου (κυρίως αγοραστές S/M)είχαντην ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντατης εταιρείας.

 

 

ΗΚριΚρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο, ενώ συνολικά διατηρεί παρουσία σε 24 χώρες.Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.

 

 

Στόχος της ΚριΚρι πλέον είναι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες και η είσοδός της σε νέες, μεγάλες αγορές της Ασίας.