Πρωτοσέλιδο

«Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας»: ΠΕΜ. 01/08-ΣΕΡΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint
Σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια, σε νέα μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα και με πρωτότυπη μουσική του Κωνσταντίνου Βήτα.

Ένα από τα πιο ερωτικά και ποιητικά έργα του William Shakespeare – το «Όνειρο  Καλοκαιρινής Νύχτας» - σκηνοθετούν ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας σε μια παράσταση που θα περιοδεύσει το καλοκαίρι σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το εξαιρετικά δημοφιλές έργο θα παρουσιαστεί σε νέα μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα και με πρωτότυπη μουσική του Κωνσταντίνου Βήτα

Στους κεντρικούς ρόλους ο Αιμίλιος Χειλάκης που αναλαμβάνει τον διπλό ρόλο του Θησέα και του βασιλιά των ξωτικών Όμπερον και ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης που θα ερμηνεύσει τον Πάτο, έναν από τους πιο αξιαγάπητους και κωμικούς χαρακτήρες του παγκόσμιου δραματολογίου. Τον ρόλο της βασίλισσας των ξωτικών Τιτάνιας θα ερμηνεύσει η Αθηνά Μαξίμου και τον εμβληματικό Πουκ ο Μιχάλης Σαράντης.

Στην παράσταση εμφανίζονται ακόμα ο Αλέξανδρος Βάρθης, η Λένα Δροσάκη, ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος και η Χριστίνα ΧειλάΦαμέλη στους ρόλους των νεαρών εραστών και οι  Κρις ΡαντάνοφΠαναγιώτης Κλίνης, Τίτος Λίτινας, Μιχάλης Πανάδης και ΚωνσταντίνοςΜουταφτσής στους ρόλους των μαστόρων.

Το «Όνειρο  Καλοκαιρινής Νύχτας»» είναι μια γιορτινή κωμωδία, ένα ερωτικό γαϊτανάκι που σοβαρολογεί χωρίς ποτέ να σοβαρεύεται. Είναι μια σπαρταριστή κωμωδία που όμως έχει σκοτεινό και βίαιο υπόβαθρο. Στο έργο αυτό που υμνεί την φύση και τον έρωτα, το όνειρο μπλέκεται με την πραγματικότητα,  η φαντασίωση με τον εφιάλτη, η αγνή αγάπη με την ερωτική μανία. Ο  μηχανισμός που πυροδοτεί τα πάντα είναι ο έρωτας. Ο έρωτας ανατρέπει την κοινή λογική, μεταμορφώνει, προκαλεί το χάος, πολιορκεί ανθρώπους και θεούς καθώς οι κρυφές επιθυμίες και τα ερωτικά απωθημένα κατευθύνουν τη μοίρα των προσώπων.

Υπόθεση έργου

Λίγο πριν το γάμο του δούκα της Αθήνας Θησέα με την βασίλισσα των Αμαζόνων Ιππολύτη, τέσσερις νέοι καταφεύγουν στο δάσος της Αθήνας για να διεκδικήσουν το ερωτικό αντικείμενο του πόθου τους. Είναι η νύχτα του μεσοκαλόκαιρου - μια νύχτα που όλα μπορούν να συμβούν- οι πιο μύχιες σκέψεις και φαντασιώσεις τους σύντομα θα πραγματοποιηθούν. Στο μυθικό δάσος της Αθήνας έρχονται σε επαφή με τον κόσμο των ξωτικών: με τον βασιλιά Όμπερον που φιλονικεί με την Τιτάνια και τον Πουκ και ξεκινάει ένα παιχνίδι παρεξηγήσεων και μαγικών παρεμβάσεων. Τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο όταν στο δάσος καταφθάνει μια ομάδα ερασιτεχνών θεατρίνων. Άνθρωποι και ξωτικά, πραγματικότητα και φαντασία γίνονται ένα κάτω από τον μανδύα του παραμυθιού και του ονείρου. Μέσα στο δάσος - ένα χώρο μαγεμένο, επικίνδυνο- οι φόβοι διογκώνονται, τα πάθη εκφράζονται ανεξέλεγκτα  και άνθρωποι και θεοί γίνονται έρμαια του ερωτικού τους πάθους.

Συντελεστές

Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας. Σκηνοθεσία: Αιμίλιος Χειλάκης – Μανώλης Δούνιας. Μουσική: Κωνσταντίνος Βήτα. Σκηνικά- Κοστούμια:  Τέλης Καρανάνος – Αλεξάνδρα Σιάφκου. Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος. Κίνηση: Αντωνία Οικονόμου. Βοηθός Σκηνοθετών: Δημήτρης Κακαβούλας. Φωτογραφίες:   Γιώργος Καπλανίδης. 

Παίζουν: Αιμίλιος Χειλάκης, Βλαδίμηρος Κυριακίδης, Αθηνά Μαξίμου, Μιχάλης Σαράντης, Αλέξανδρος Βάρθης, Λένα Δροσάκη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Χριστίνα Χειλά-Φαμέλη, Κρις Ραντάνοφ, Παναγιώτης Κλίνης, Τίτος Λίτινας, Μιχάλης Πανάδης, Κωνσταντίνος Μουταφτσής


Newsletter

Σαν σήμερα...

1909 | 

Το υποκατάστημα της «Τραπέζης της Ανατολής» στη Θεσσαλονίκη έστειλε στις Σέρρες τον υποδιευθυντή της Κ. Γεωργιάδη για να διαπιστώσει τις οικονομικές συνθήκες και να μετρήσει τις δυνατότητες που υπήρχαν για την ίδρυση αντίστοιχου πρακτορείου στην πόλη των Σερρών. Ο Γεωργιάδης στην αναφορά του, που υπέβαλλε στη Γενική Διεύθυνση της Τράπεζας στην Αθήνα, μεταξύ των άλλων ανέφερε τα εξής: α) η πόλη από τη λειτουργία των Σιδηροδρόμων και ειδικά της γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης (1895) παρήκμασε εμπορικά, β) ο τραπεζικός τομέας παρέμεινε ανεκμετάλλευτος, λίγα ήταν τα σοβαρά καταστήματα, ελάχιστη η αγοραπωλησία συναλλάγματος και ανύπαρκτος ο ανταγωνισμός στις χρηματοπιστοδοτήσεις, γ) δεν υπήρχε βιομηχανική παραγωγή και η μεταποίηση των προϊόντων βρίσκονταν σε ανάπτυξη και δ) η πεδιάδα των Σερρών ήταν εύφορη και προσοδοφόρα με ποικίλες καλλιέργειες προϊόντων, με σημαντικότερη του καπνού.

1945 | 

Άρχισαν και πάλι τα μαθήματα στα γυμνάσια της πόλης των Σερρών που είχαν διακοπεί κατά την διάρκεια της κατοχής.

1954 | 

(Κυριακή) Στις 11 το πρωί συνήλθε σε συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικοθρησκευτικού Συλλόγου η «Αναγέννησις» προκειμένου να λάβει απόφαση σχετικά με την «Υπαγωγή της Νυκτερινής Δημοτικής Σχολής του Συλλόγου υπό την προστασίαν του Νομάρχου Σερρών κ. Αθαν. Μανουσόπουλου».
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες