ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βραδυφλεγής απάντηση της διοίκησης του Νοσοκομείου Σερρών για τη χρήση των ανελκυστήρων

Βραδυφλεγώς και με καθυστέρηση σχεδόν ενός μήνα, η διοίκηση του Νοσοκομείου εδέησε  να μας απαντήσει στο θέμα που προέκυψε με τη χρήση των ανελκυστήρων

Βραδυφλεγώς και με καθυστέρηση σχεδόν ενός μήνα, η διοίκηση του Νοσοκομείου εδέησε  να μας απαντήσει στο θέμα που προέκυψε με τη χρήση των ανελκυστήρων

Βραδυφλεγώς και με καθυστέρηση σχεδόν ενός μήνα, η διοίκηση του Νοσοκομείου εδέησε  να μας απαντήσει στο θέμα που προέκυψε με τη χρήση των ανελκυστήρων που ανέδειξε δημοσίευμα και της δικής μας εφημερίδας, επισημαίνοντας διαπιστωμένες παραλείψεις και  πιθανούς κινδύνους 

Μας γνωστοποιεί πως πρόκειται για ένα (1) χαλασμένο ασανσέρ, αναφέροντας μάλιστα (ορθώς)και το συνολικό κόστος συντήρησης των ανελκυστήρων.

Δεν μας αναφέρει όμως τίποτα και επί της ουσίας, εάν πράγματι γίνεται χρήση των βοηθητικών ασανσέρ που προορίζονται για τη μεταφορά σκουπιδιών, παράλληλα με τη μετακίνηση ασθενών , γιατρών και νοσηλευτών. Ούτε λέξη!

Αντιπαρερχόμαστε τα μαθήματα δεοντολογίας προς την εφημερίδα από τη διοίκηση του Νοσοκομείου,  η οποία επιλεκτικά αποφασίζει να απαντήσει στα δημοσιεύματα μας. Αγνοεί άραγε τα ρεπορταζ μας, που αφορούν τη λειτουργία του κυλικείου του Νοσοκομείου , τους κίνδυνους από την έλλειψη ασθενοφόρων στην ευρύτερη περιοχή της Σιντικής και ιδιαίτερα στη  Ροδόπολη κ.α. ;Για τους δικούς της προφανείς λόγους σιωπά.

Όσον αφορά δε την αναφορά περί "ανυπόγραφων δημοσιεύματων", η εφημερίδα διαθέτει ταυτότητα και υπογραφή της εκδότριας , η οποία φέρει και την ευθύνη των δημοσιευμάτων που φιλοξενούνται στην εφημερίδα “Καθημερινός Παρατηρητής”.

Απο δημοσιογραφικό καθήκον δημοσιεύουμε παρακάτω το κείμενο της επιστολής:

 

Σε απάντηση στα ανυπόγραφα δημοσιεύματα της εφημερίδας σας (17/09/2018 και 19/09/2018), θέτουμε υπόψη σας τα παρακάτω αληθή περιστατικά:

 

Το ΓΝΣ διαθέτει έξι (6) συνολικά ανελκυστήρες (ασανσέρ) εκ των οποίων δυο (2) είναι για το κοινό, δυο (2) για το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό και (2) βοηθητικά ασανσέρ για την μεταφορά σκουπιδιών, μηχανημάτων, κλπ.

 

Υπογραμμίζουμε το αναληθές του τίτλου του δημοσιεύματος και των καταγγελιών για τα χαλασμένα ασανσέρ στο ΓΝΣ, ενώ στην πραγματικότητα είχε βλάβη το 1 από τα 6 ασανσέρ για μία εβδομάδα , κάτι που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα που λειτουργεί συνεχώς. Να σημειώσουμε όμως την έλλειψη δεοντολογίας ορισμένων δημοσιογράφων, οι οποίοι αν ήθελαν να πληροφορήσουν σωστά το κοινό της εφημερίδας θα έπρεπε να διασταυρώσουν κάποιες πληροφορίες με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και μεταξύ των άλλων θα είχαν πληροφορηθεί ότι ο νέος συντηρητής ανταποκρίνεται ταχύτατα και επιμελώς στις συμβατικές του υποχρεώσεις. Το συνολικό κόστος της συντήρησης και της πιστοποίησης των ανελκυστήρων μειώθηκε στις 25.οοο Ευρώ αντί των 90.000 περίπου που είχε προταθεί από τον προηγούμενο συντηρητή και είχαν δεσμευτεί από τις πιστώσεις του Νοσοκομείου για τον σχετικό διαγωνισμό.

 

Παρακαλούμε για τη δημοσίευση του παρόντος κατά τη δημοσιογραφική δεοντολογία

                                                                                                                                                  Με εκτίμηση, 

 

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

 

 

 Δρ.ΜΑΤΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ