ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεχίζονται τα έργα για τα νέα διόδια του Προμαχώνα

Μετά την  έντονη διαμαρτυρία των κατοίκων της περιοχής του Προμαχώνα- όπου ενημερώθηκαν άμεσα οι αστυνομικές αρχές"-και είχαν ως αποτέλεσμα να σταματήσουν οι εργασίες που είχαν ως στόχο μία  μόνο διέλευση  τα διόδια,πλέον συνεχίζονται κανονικά τα έργα και θα ξανατοποθετηθούν οι μπάρες.

Μετά την  έντονη διαμαρτυρία των κατοίκων της περιοχής του Προμαχώνα- όπου ενημερώθηκαν άμεσα οι αστυνομικές αρχές"-και είχαν ως αποτέλεσμα να σταματήσουν οι εργασίες που είχαν ως στόχο μία  μόνο διέλευση  τα διόδια,πλέον συνεχίζονται κανονικά τα έργα και θα ξανατοποθετηθούν οι μπάρες.

Μετά την  έντονη διαμαρτυρία των κατοίκων της περιοχής του Προμαχώνα- όπου ενημερώθηκαν άμεσα οι αστυνομικές αρχές"-και είχαν ως αποτέλεσμα να σταματήσουν οι εργασίες που είχαν ως στόχο μία  μόνο διέλευση  τα διόδια,πλέον συνεχίζονται κανονικά τα έργα και θα ξανατοποθετηθούν οι μπάρες.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Εγνατίας κ. Απόστολος Αντωνούδης στο δελτίο ειδήσεων του Επιλογές «οι παράδρομοι υπάρχουν για συγκεκριμένους λόγους, για εξυπηρέτηση χωραφιών και όχι για να αποφύγουν κάποιοι τα διόδια».

Σήμερα οι κατοικοι της περιοχής θα συγκεντρωθουν  στην πλατεία Προμαχωνα και από εκεί θα μεταβούν στον σημείο των διοδίων όπου η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ κλείνει τους παράδρομους,. και θα προχωρήσουν σε ειρηνική .  

ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ

Με την κατασκευή τριών νέων σταθμών διοδίων, μέσα στο 2018, «περικυκλώνεται» η οδική πρόσβαση προς την Π.Ε. Σερρών με διόδια και η μόνη κατεύθυνση όπου δεν θα υπάρχουν διόδια, ακόμη, είναι προς της πλευρά της Δράμας.Συγκεκριμένα μετά τον σταθμό Διοδίων στον Προμαχώνα αρχίζουν να κατασκευάζονται διόδια σε Στρυμονικό, Ωραιόκαστρο και Ασπροβάλτα, τα οποία αναμένονται να επιβαρύνουν την μετακίνηση των κατοίκων τόσο προς τη Θεσσαλονίκη με την πληρωμή διοδίων στο Στρυμονικό, όσο και προς Κατερίνη διόδια στο Ωραιόκαστρο. Ενώ και η μετακίνηση προς τις παραλίες της Ασπροβάλτας και του Σταυρού θα επιβαρύνονται με τα διόδια που θα κατασκευαστούν μεταξυ Ασπροβάλτας και Κερδυλλίων. 

Το κόστος για Θεσσαλονίκη

 

Σήμερα, η διαδρομή προς Θεσσαλονίκη είναι χωρίς διόδια. Στο εξής  οι οδηγοί θα διέρχονται από τον σταθμό του Στρυμονικού πληρώνοντας από 2,10 ευρώ (με συντελεστή 0,03) έως 3,60 ευρώ (με συντελεστή 0,05).

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε, η ετήσια εκτιμώμενη εκροή χρημάτων από την Π.Ε. Σερρών με την λειτουργία και νέου σταθμού διοδίων υπολογίζεται στα 47.990.00 ευρώ, ποσό που προκύπτει αν στο ύψος των τελών προστεθούν: η απώλεια εισοδήματος από τις απολύσεις των εργαζομένων ( «που αναγκαστικά θα κάνουν τοπικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και ένας αριθμός του προσωπικού τους πηγαινοέρχεται»), η πτώση του τζίρου των συνεργείων αυτοκινήτων, των αντιπροσωπειών πώλησης αυτοκινήτων και γενικότερα της Σερραϊκής αγοράς, λόγω της αναγκαστικής  αύξησης τιμής των προϊόντων από την αύξηση του κόστους μεταφοράς τους.