ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών- Εκπαιδευτικοί του συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Erasmus στην Τσεχία

Τρεις εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, ο διευθυντής του σχολείου κος Στεφανίδης Δημήτριος, ο υποδιευθυντής  κος Αρναούτογλου Βασίλειος και η δασκάλα κα Αναγνωστίδου Μαρία

Τρεις εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, ο διευθυντής του σχολείου κος Στεφανίδης Δημήτριος, ο υποδιευθυντής  κος Αρναούτογλου Βασίλειος και η δασκάλα κα Αναγνωστίδου Μαρία

Τρεις εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, ο διευθυντής του σχολείου κος Στεφανίδης Δημήτριος, ο υποδιευθυντής  κος Αρναούτογλου Βασίλειος και η δασκάλα κα Αναγνωστίδου Μαρία, συμμετείχαν σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης διδακτικού προσωπικού Erasmus+,στο διάστημα από 28/5/18 έως 1/6/18, στην Πράγα της Τσεχίας.

Εθνική Μονάδα Συντονισμού για την Εκπαίδευση και την Κατάρτιση του Προγράμματος Erasmus+στην Ελλάδα είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Τα προγράμματα Erasmus+,που υλοποιούνται εδώ και 30 χρόνια, χρηματοδοτούνται απο την ΕΕ και προσφέρουν εμπειρίες εκπαιδευτικού περιεχομένου σε διδάσκοντες και μαθητές.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, με τίτλο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»(ICTinEducation) διάρκειας πέντε ημερών, ήταν δομημένο σε υποενότητες με θέματα όπως: ασφάλεια στο διαδίκτυο, διαδικτυακές εφαρμογές, διδασκαλία κώδικα, δημιουργία ιστοσελίδων, επεξεργασία εικόνας, δημιουργία παρουσιάσεων, χρήση κινητών συσκευών στην εκπαίδευση, αξιοποίηση πηγών στο διαδίκτυο για διδακτικούς σκοπούς. Οι εκπαιδευτικοί  που συμμετείχαν προέρχονταν από Ρουμανία, Φιλανδία και Ελλάδα και η γλώσσα στην οποία έγινε η επιμόρφωση ήταν τα Αγγλικά.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης ξενάγηση στην πόλη της Πράγας παρέχοντας πληροφορίες ιστορικού και πολιτιστικού περιεχομένου.

Δράσεις

Τέλος, να σημειωθεί, ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα πραγματοποιήσουν δράσεις διάχυσης των αποτελεσμάτων του επιμορφωτικού προγράμματος στην εγγύς και ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Η αποτελεσματική χρήση ψηφιακών εφαρμογών στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, με στόχο τη μάθηση, αποτελεί απαραίτητη δεξιότητα για τους εκπαιδευτικούς του 21ου αιώνα. Επιπλέον, μέσα από τη χρήση συνεργατικών διαδικτυακών εφαρμογών από μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθίσταται δυνατή η ανταλλαγή εμπειριών και διδακτικών πρακτικών που ενισχύουν την εξωστρέφεια και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό, ενώ καλλιεργείται παράλληλα το έδαφος για καινοτομία και δημιουργικότητα.