Πρωτοσέλιδο

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών στο πρόγραμμα ΕRASMUS+ με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint
Aπό 28 Μαΐου 2018 έως 1 Ιουνίου 2018 στην Πράγα της Τσεχίας

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών συμμετέχει με τρεις (3) εκπαιδευτικούς σε επιμορφωτικό πρόγραμμα ΕRASMUS+  με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» , το οποίο θα πραγματοποιηθεί από 28 Μαΐου 2018 έως 1 Ιουνίου 2018 στην Πράγα της Τσεχίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι να συνδεθούν κατά άμεσο τρόπο οι πραγματικές ανάγκες των Εκπαιδευτικών οι οποίοι αναζητούν καινοτόμες, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με τη χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, για να την εφαρμογή του προγράμματος σπουδών στο σχολείο. Η επιμόρφωση εμπεριέχει ένα μίγμα θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων, τα οποία επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης και να τα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά στη διδασκαλία τους.

Η ενσωμάτωση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών  στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική αποτελεί για το σχολείο ένα μέσον υποστήριξης των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για τη μάθηση, την ανταλλαγή καλών πρακτικών με τους συναδέλφους τους, αλλά και των δυνατοτήτων για διαρκή επιμόρφωση.

                                                                                                                        Ο Διευθυντής

Δημήτριος Στεφανίδης


 

Ο εμπλουτισμός των γνώσεων των ΤΠΕ σε ζητήματα διδακτικής και η αλληλεπίδραση με Ευρωπαίους συναδέλφους θα λειτουργήσει προσθετικά στο γνωστικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και θα αποτελέσει εφαλτήριο για μελλοντική συνεργασία στην υλοποίηση κι άλλων Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στα οποία ήδη υλοποποιούνε (eTwinning, Comenius, Engineer, InspiringScienceEducation).

 Το σχολείο μας υπέβαλλε και την προηγούμενη χρονιά αίτηση στο πρόγραμμα Erasmus+ με το ίδιο θέμα, αλλά δεν εγκρίθηκε από την αρμόδια υπηρεσία.

Οι νέες διδακτικές καινοτομίες (Η/Υ, Διαδίκτυο), οι μεθοδολογίες (κριτική θεώρηση, διαπολιτισμική προσέγγιση, σχέδια εργασίας κ.τ.λ.) και τα νέα θεματικά πεδία στην εκπαίδευση (αγωγή υγείας, περιβαλλοντική αγωγή κ.τ.λ.), καθιστούν την συνεχιζόμενη εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αναγκαιότερη όσο ποτέ άλλοτε. Ο σημερινός εκπαιδευτικός καλείται να ανταπεξέλθει στο νέο ρόλο του, εφοδιασμένος με νέες γνώσεις, και καινούριες ιδέες και προτάσεις στο χώρο της παιδαγωγικής, της διδακτικής και της πληροφορικής, ώστε να μπορεί να πετύχει μια νέα πολυπολιτισμική, πολύγλωσση και με πολλούς τρόπους προσέγγιση στη μάθηση. Ο σύγχρονος δάσκαλος καλείται να «παίξει» το νέο ρόλο του, χωρίς φυσικά να χάσει την αγάπη και την ευαισθησία του για το παιδί και το σχολείο.

 Το σχολείο από τη μεριά του, για να παραμείνει ζωντανός και δημιουργικός θεσμός, πρέπει να μετασχηματίζει σε διδακτικές προσεγγίσεις τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και τις απαιτήσεις της κοινωνίας. Η διοίκηση της σχολικής μονάδας, υπερβαίνοντας τη γραφειοκρατική και διαχειριστική διάσταση του ρόλου της, καλείται να λειτουργεί ως φορέας αλλαγών, καινοτομιών, διαμόρφωσης εσωτερικής κουλτούρας και οράματος.

 Η απόσταση από τα κέντρα εκπαιδευτικής πολιτικής, η οικονομική δυσχέρεια και η μικρή δυνατότητα μετακινήσεων έχουν αφήσει την τεχνολογία του διαδικτύου ως το μοναδικό μέσον επικοινωνίας. Για το σχολείο μας, που κόντρα στις δυσκολίες των καιρών επιμένει να προσπαθεί για πραγματική, σύγχρονη και κατά το δυνατόν εναρμονισμένη με την Ευρωπαϊκή εκπαίδευση, είναι απαραίτητη η συχνή αλληλεπίδραση της διοίκησης και των εκπαιδευτικών του με τις Ευρωπαϊκές σχολικές κοινωνίες

TO ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 Η διοίκηση ενός ποιοτικού σχολείου πρέπει να διατυπώσει το όραμα της σχολικής μονάδας και να αναγνωρίσει τη δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της για να ανταποκριθεί στο όραμα αυτό. Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών εστιάζει στην ανάπτυξη της πλήρους δυνατότητας των εκπαιδευτικών του, με την επιμόρφωση και την καινοτομία και η Ευρωπαϊκή εμπειρία είναι μια σημαντική ενίσχυση σε αυτή την κατεύθυνση. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο να έχουμε στην εκπαιδευτική μας προσέγγιση την επίγνωση της Ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής ιδέας και κουλτούρας, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και σε επίπεδο καθημερινής πρακτικής μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα.

 Κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια στην οργάνωση, τη λειτουργία και τις μεθόδους της εκπαίδευσης προβάλλει την ανάγκη για αναβάθμιση και επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που θα εφαρμόσουν τη μεταρρύθμιση και θα τη μετουσιώσουν σε πράξη. Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς μας ένα μέσον υποστήριξης των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για τη μάθηση, την ανταλλαγή καλών πρακτικών με τους συναδέλφους τους στο «παγκόσμιο χωριό», αλλά και των δυνατοτήτων για διαρκή επιμόρφωση. Επιπλέον, η δημιουργία υποδομών μόνιμου χαρακτήρα στο σχολείο μας θα συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη δημιουργία ενός αποδοτικού, συνεχώς βελτιούμενου και αποκεντρωμένου εκπαιδευτικού συστήματος.


Newsletter

Σαν σήμερα...

1875 | 

«Δωδεκαμελής οικογένεια του Ενώχ Αγά από το Ροδολίβος επανακάμπτουσα μετά την τέλεσιν γαμηλίου τινός εορτής εις το χωρίον Μετόχι της επαρχίας Σερρών εβυθίσθη εντός των υδάτων της Κερκινίτιδος λίμνης (Αχιανού) ανατραπείσης της λέμβου ένεκα βιαίου κλύδωνος Οι κάτοικοι έσπευσαν ταχέως με ακάτια εις επικουρίαν, αλλά τέσσερα μόνον πρόσωπα εκ των δώδεκα της ατυχούς ταύτης οικογένειας ηδυνήθησαν να σώσωσιν..»

1906 | 

Δολοφονήθηκε με άγριο τρόπο στους αγρούς του Κρουσόβου από Βούλγαρους κομιτατζήδες ο Βέλιος Δημητρίου Μητσκάρης.

1907 | 

Επιτροπή εγκρίτων ομογενών της πόλης των Σερρών συνοδευόμενοι από τον εκπρόσωπο του Μητροπολίτη επισκέφθηκαν τον Γενικό Διοικητή της Θεσσαλονίκης που βρισκόταν στις Σέρρες. Ο Γενικός Διοικητής απευθυνόμενος προς τον Πρωτοσύγκελο εξέφρασε τη λύπη του γιατί δεν είδε τον Μητροπολίτη αυτοπροσώπως και προέβη σε αυστηρές παρατηρήσεις για την «επί τη εκνόμω εσχάτων πολιτεία της Α. Σεβασμιότητος». Ο Πρωτοσύγκελος απάντησε ότι όπως ότι η πολιτεία του Μητροπολίτη Γρηγορίου εδώ και δεκαέξι χρόνια υπήρξε και νομιμόφρων και νομοταγής και ότι η Κυβέρνηση δεν πρέπει δίδει βάσει στις διάφορες ραδιουργίες και συκοφαντίες. Διεμήνυσε δε ότι ο Μητροπολίτης παρακαλεί να διενεργηθεί προανάκριση για την πολιτεία του στην πόλη των Σερρών και αν αποδειχθεί κάτι το ενοχοποιητικό ή επιλήψιμο σε βάρος του θα αποδεχθεί κάθε τιμωρία από μέρους της Αυτοκρατορικής Κυβέρνησης.

1908 | 

Από έκθεση του Μητροπολίτη Μελενίκου Αιμηλιανού Δάγγουλα σχετικά με τις βουλγαρικές βιαιότητες: «…εις το χωρίον Σπάτοβον της περιφερείας Δεμίρ - Ισσάρ, εφονεύθη ο χωρικός Ηλίας υπό βουλγαρικής συμμορίας, ως μη συμμορφόύμενος προς τας διαταγάς αυτής».

1934 | 

Ο Όμιλος «Ορφέας» διοργάνωσε τους Δ΄ Πανσερραϊκούς ποδηλατικούς αγώνες (20, 21, 22 Μαΐου).

1934 | 

Στο κινηματογράφο «Πάνθεον» παίχτηκε η ταινία «Το τραγούδι του Νείλου» με τον Ραμόν Νοβάρο.

1941 | 

Βούλγαροι Χωροφύλακες κύκλωσαν τη Μητρόπολη και ο διοικητής της ειδικής ασφάλειας Βοδένο Τσάρεφ απαίτησε από τον Δεσπότη Σερρών να του δείξει τα αρχιερατικά του σκεύη για τα οποία είχαν πληροφορίες ότι τα φυγάδευσε στη Νιγρίτα. Ο Μητροπολίτης Κωνσταντίνος ασυγκράτητος από το θυμό του τον μίλησε οργισμένα να κοιτάξει τη δουλειά του και να σηκωθεί να φύγει αμέσως «διότι θα του σπάσει τα πόδια!».

1969 | 

Από ομάδα θεατρόφιλων παίχτηκε στον «Ορφέα» το έργο «Καραγκιόζης» του Συνοδινού. Μεταξύ των πρωταγωνιστών ήταν ο Πέτρος Κοταμανίδης και ο Κ. Γεροσέλας.

1992 | 

(Σάββατο) Έγινε η πρεμιέρα του θεατρικού έργου «Γολγοθάς μιας ορφανής ανύπαντρης μητέρας» του Λ. Παπαδόπουλου από την ερασιτεχνική σκηνή του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Σερρών.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες