Πρωτοσέλιδο

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών στο πρόγραμμα ΕRASMUS+ με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint
Aπό 28 Μαΐου 2018 έως 1 Ιουνίου 2018 στην Πράγα της Τσεχίας

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών συμμετέχει με τρεις (3) εκπαιδευτικούς σε επιμορφωτικό πρόγραμμα ΕRASMUS+  με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» , το οποίο θα πραγματοποιηθεί από 28 Μαΐου 2018 έως 1 Ιουνίου 2018 στην Πράγα της Τσεχίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι να συνδεθούν κατά άμεσο τρόπο οι πραγματικές ανάγκες των Εκπαιδευτικών οι οποίοι αναζητούν καινοτόμες, εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με τη χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, για να την εφαρμογή του προγράμματος σπουδών στο σχολείο. Η επιμόρφωση εμπεριέχει ένα μίγμα θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων, τα οποία επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να αλληλεπιδρούν με τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης και να τα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά στη διδασκαλία τους.

Η ενσωμάτωση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών  στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική αποτελεί για το σχολείο ένα μέσον υποστήριξης των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για τη μάθηση, την ανταλλαγή καλών πρακτικών με τους συναδέλφους τους, αλλά και των δυνατοτήτων για διαρκή επιμόρφωση.

                                                                                                                        Ο Διευθυντής

Δημήτριος Στεφανίδης


 

Ο εμπλουτισμός των γνώσεων των ΤΠΕ σε ζητήματα διδακτικής και η αλληλεπίδραση με Ευρωπαίους συναδέλφους θα λειτουργήσει προσθετικά στο γνωστικό επίπεδο των εκπαιδευτικών και θα αποτελέσει εφαλτήριο για μελλοντική συνεργασία στην υλοποίηση κι άλλων Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στα οποία ήδη υλοποποιούνε (eTwinning, Comenius, Engineer, InspiringScienceEducation).

 Το σχολείο μας υπέβαλλε και την προηγούμενη χρονιά αίτηση στο πρόγραμμα Erasmus+ με το ίδιο θέμα, αλλά δεν εγκρίθηκε από την αρμόδια υπηρεσία.

Οι νέες διδακτικές καινοτομίες (Η/Υ, Διαδίκτυο), οι μεθοδολογίες (κριτική θεώρηση, διαπολιτισμική προσέγγιση, σχέδια εργασίας κ.τ.λ.) και τα νέα θεματικά πεδία στην εκπαίδευση (αγωγή υγείας, περιβαλλοντική αγωγή κ.τ.λ.), καθιστούν την συνεχιζόμενη εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αναγκαιότερη όσο ποτέ άλλοτε. Ο σημερινός εκπαιδευτικός καλείται να ανταπεξέλθει στο νέο ρόλο του, εφοδιασμένος με νέες γνώσεις, και καινούριες ιδέες και προτάσεις στο χώρο της παιδαγωγικής, της διδακτικής και της πληροφορικής, ώστε να μπορεί να πετύχει μια νέα πολυπολιτισμική, πολύγλωσση και με πολλούς τρόπους προσέγγιση στη μάθηση. Ο σύγχρονος δάσκαλος καλείται να «παίξει» το νέο ρόλο του, χωρίς φυσικά να χάσει την αγάπη και την ευαισθησία του για το παιδί και το σχολείο.

 Το σχολείο από τη μεριά του, για να παραμείνει ζωντανός και δημιουργικός θεσμός, πρέπει να μετασχηματίζει σε διδακτικές προσεγγίσεις τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και τις απαιτήσεις της κοινωνίας. Η διοίκηση της σχολικής μονάδας, υπερβαίνοντας τη γραφειοκρατική και διαχειριστική διάσταση του ρόλου της, καλείται να λειτουργεί ως φορέας αλλαγών, καινοτομιών, διαμόρφωσης εσωτερικής κουλτούρας και οράματος.

 Η απόσταση από τα κέντρα εκπαιδευτικής πολιτικής, η οικονομική δυσχέρεια και η μικρή δυνατότητα μετακινήσεων έχουν αφήσει την τεχνολογία του διαδικτύου ως το μοναδικό μέσον επικοινωνίας. Για το σχολείο μας, που κόντρα στις δυσκολίες των καιρών επιμένει να προσπαθεί για πραγματική, σύγχρονη και κατά το δυνατόν εναρμονισμένη με την Ευρωπαϊκή εκπαίδευση, είναι απαραίτητη η συχνή αλληλεπίδραση της διοίκησης και των εκπαιδευτικών του με τις Ευρωπαϊκές σχολικές κοινωνίες

TO ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 Η διοίκηση ενός ποιοτικού σχολείου πρέπει να διατυπώσει το όραμα της σχολικής μονάδας και να αναγνωρίσει τη δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της για να ανταποκριθεί στο όραμα αυτό. Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών εστιάζει στην ανάπτυξη της πλήρους δυνατότητας των εκπαιδευτικών του, με την επιμόρφωση και την καινοτομία και η Ευρωπαϊκή εμπειρία είναι μια σημαντική ενίσχυση σε αυτή την κατεύθυνση. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο να έχουμε στην εκπαιδευτική μας προσέγγιση την επίγνωση της Ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής ιδέας και κουλτούρας, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και σε επίπεδο καθημερινής πρακτικής μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα.

 Κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια στην οργάνωση, τη λειτουργία και τις μεθόδους της εκπαίδευσης προβάλλει την ανάγκη για αναβάθμιση και επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που θα εφαρμόσουν τη μεταρρύθμιση και θα τη μετουσιώσουν σε πράξη. Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική αποτελεί για τους εκπαιδευτικούς μας ένα μέσον υποστήριξης των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για τη μάθηση, την ανταλλαγή καλών πρακτικών με τους συναδέλφους τους στο «παγκόσμιο χωριό», αλλά και των δυνατοτήτων για διαρκή επιμόρφωση. Επιπλέον, η δημιουργία υποδομών μόνιμου χαρακτήρα στο σχολείο μας θα συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη δημιουργία ενός αποδοτικού, συνεχώς βελτιούμενου και αποκεντρωμένου εκπαιδευτικού συστήματος.


Newsletter

Σαν σήμερα...

1907 | 

Δολοφονήθηκε στην Κορμίστα από Έλληνες ένας Βούλγαρος.

1913 | 

(9 το βράδυ) Ο μητροπολίτης Μελενίκου και Σιδηροκάστρου Κωνσταντίνος Ασημιάδης μαζί με τον Σιδηροκαστρινό πρόκριτο Θωμά Παπαχαριζάνο απομακρύνονται δια της βίας από το επισκοπικό μέγαρο και καθ' οδόν προς το αστυνομικό τμήμα λογχίσθηκαν και βρήκαν τραγικό θάνατο από τους Βουλγάρους αξιωματικούς Μιλίγκωφ Νικήτα της χωροφυλακής και Μποσνάκωφ υπολοχαγό του 21ου πεζικού συντάγματος του Βουλγαρικού στρατού.

1913 | 

Οι Ελληνικές δυνάμεις κατέλαβαν το ύψωμα 1032, κορυφή του Μπέλες και η 7η ελληνική Μεραρχία προέλασε για το Πετρίτσι.

1913 | 

(Τρίτη) Από το ημερολόγιο του Μητροπολίτη Σερρών Αποστόλου: «Καθώς χθές καθ' όλην την ημέραν και την νύκτα χιλιάδες αντηλλάσσαντο οι πυροβολισμοί, μεταξύ των ημετέρων και των Βουλγάρων, ούτω και σήμερον. Νομίζει τις ότι ευρίσκεται εν τω πεδίω μεγάλης μάχης. Προς τον πέραν του Στρυμώνος ευρισκόμενον Αρχηγόν των προσκόπων απέστειλα δύο επιστολάς παρακαλών όπως σπεύσωσι προς σωτηρίαν της πόλεως. Κατά ενορίας εκλήθησαν εις την Μητρόπολιν οι δυνάμενοι φέρειν όπλα. Μετά τινας δε συμβολάς μου εξέλεγον ούτοι ένα αρχηγόν των, εις ον ώφειλον τελείαν υπακουήν. Όσοι δε δεν ευρίσκοντο μεταξύ των κατάλληλον αρχηγόν, προσελάμβανον ως τοιούτον ένα εκ των προσκόπων».

1933 | 

Στον κινηματογράφο «Πάνθεον» προβλήθηκε η ταινία «Χαβανέζικο τραγούδι».

1940 | 

Οι Σερραίοι έσπευσαν στο γνωστό τους κινηματοθέατρο «Διονύσια», για να απολαύσουν την «έκτακτο επιστημονική και φιλολογική βραδυά» που αποτελούσε την «τιμητική» του μέντιουμ Ζωή. Στο πρόγραμμα το οποίο περιελάμβανε φιλολογία, ποίηση και σάτιρα, έλαβαν μέρος: ο υπνωτιστής Μόρσυ, η τραγουδίστρια Μαριάννα και ο Βουδούρης.

1980 | 

Το τμήμα του πειραματικού θεάτρου του «Ορφέα» παρουσίασε το θεατρικό μονόπρακτο της Λούλας Αναγνωστάκη «Η Πόλη», σε σκηνοθεσία Ερρίκου Βλάχμπεη. Τα σκηνικά και κουστούμια επιμελήθηκαν οι Κ. Κουνούπης και Λ. Αερόπουλος που έκανε και τη μουσική επιλογή.

1987 | 

Διορίστηκε Νομάρχης Σερρών από την κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. η Εφη Μητώση η οποία παρέμεινε στη Νομαρχία Σερρών έως τις 28 Δεκεμβρίου 1988.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες