Πρωτοσέλιδο

Σχέδια για απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Αύξηση μεγέθους γραμματων Μείωση μεγέθους γραμματων Επαναφορά μεγέθους γραμματωνprint

Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης. Πηγή: ΑΠΕ


Newsletter

Σαν σήμερα...

1925 | 

Στην εφημερίδα «Μακεδονικά Νέα» της Θεσσαλονίκης δημοσιεύθηκε ανταπόκριση από τα Κ. Πορόϊα Σερρών με τίτλο «Ας προσέξουμε τα Κ. Πορόϊα». Στο δημοσίευμα αναφέρει ότι όλοι οι δρόμοι είναι χάλια και για να μετακινηθούν το χειμώνα χρειάζονται καμήλες λόγω της λάσπης και των λιμναζόντων νερών προς Μπούτκοβο και Θεοδώριο.

1929 | 

Αναγγέλθηκε για την ημερομηνία αυτή ο χορός της «Δημοκρατικής Νεολαίας» του κόμματος των Φιλελευθέρων, που χαρακτηρίζονταν προκαταβολικά ως «η μεγαλυτέρα κοσμική συγκέντρωσις της εφετινής περιόδου».

1935 | 

Στις Σέρρες έπεσε πυκνό χιόνι, που κατά το μεσημέρι ολοένα και περισσότερο δυσκόλευε την κίνηση των πεζών και των λιγοστών τροχοφόρων.

1938 | 

Με Βασιλικό Διάταγμα το «Μπεζεστένι» Σερρών ανακηρύχθηκε διατηρητέο. «Πολλοί επαινούν το κτίριο αυτό ως το καλύτερο από τα Οθωμανικά Μπεζεστένια. Ο Τούρκος περιηγητής Ελβιγιά Τζελεπής τον 17ο αιώνα το χαρακτηρίζει στο «οδοιπορικό» του «ως θαυμάσιον λιθόκτιστον μολυβδοσκέπαστον». Είναι το μοναδικό Μπεζεστένι στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια στον τύπο αυτό. Θέλησαν πολλές φορές να το γκρεμίσουν, αλλά χάρις στην αρχιτεκτονική του αξία διασώθηκε με τις προσπάθειες του Ακαδημαϊκού Αναστασίου Ορλάνδου».

1946 | 

Δόθηκε η Α΄ Συναυλία του πρώτου μεταπολεμικού συγκροτήματος «Χορωδία Σερρών» με διευθυντή τον Γιάννη Ουζούνη. Η χορωδία διαλύθηκε το 1955 και τα περισσότερα μέλη της εντάχθηκαν στον «Ορφέα».

1964 | 

(Κυριακή): Ενόψει των εκλογών της 16ης Φεβρουαρίου 1964, την πόλη των Σερρών επισκέφθηκε για πρώτη φορά ο νέος αρχηγός της Ε.Ρ.Ε. Παναγιώτης Κανελόπουλος όπου και μίλησε από τον εξώστη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

1964 | 

Στο πρωτάθλημα Σερρών η ομάδα του Ορφέα νίκησε τον Μ. Αλέξανδρο Αγίου Πνεύματος με σκορ 1 -0 και ο Εθνικός απέσπασε ισοπαλία με τις Ελπίδες με σκορ 1 - 0.
Ιστορικό ημερολόγιο των Σερρών
Επιμέλεια: Σ. Π. Αραμπατζής
(δημοσιογράφος ΕΡΑ Σερρών)

Τα πιο διαβασμένα

Τις τελευταίες 7 ημέρες