ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επαναλειτουργεί η σιδηροδρομική σύνδεση Σέρρες-Αλεξανδρούπολη

“Λευκός καπνός” φύσηξε από τις σιδηροδρομικές γραμμές, με την πολυαναμενόμενη επιστροφή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας-Αλεξανδρούπολης, να επιστρέφει!

“Λευκός καπνός” φύσηξε από τις σιδηροδρομικές γραμμές, με την πολυαναμενόμενη επιστροφή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας-Αλεξανδρούπολης, να επιστρέφει!

“Λευκός καπνός” φύσηξε από τις σιδηροδρομικές γραμμές, με την πολυαναμενόμενη επιστροφή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας-Αλεξανδρούπολης, να επιστρέφει!

Εδώ κι ένα περίπου χρόνο, αν κάποιος επιχειρούσε να ταξιδέψει Σιδηροδρομικώς μέχρι την Αλεξανδρούπολη, το τρένο θα σταματούσε στη Δράμα, όπου ο ταξιδιώτης μετεπιβιβαζόταν σε λεωφορεία του ΟΣΕ και μεταφερόταν οδικώς στης Αλεξανδρούπολη.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

“Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Κυριακή 13 Αυγούστου 2017 επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Δράμας – Αλεξανδρούπολης και αντίστροφα, που είχαν διακοπεί πριν ένα χρόνο περίπου λόγω των έργων που εκτελούσε στη γραμμή ο διαχειριστής της υποδομής (Ο.Σ.Ε.)”, είναι η ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία το προηγούμενο διάστημα και, όντως, το χρονοδιάγραμμα τηρήθηκε. 

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ “ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ” 

Στις 25 Σεπτεμβρίου 2016 σταμάτησαν να διέρχονται επιβατηγά τρένα από τους σταθμούς μεταξύ Δράμας και Αλεξανδρούπολης, καθώς αυτό το κομμάτι του σιδηρόδρομου είχε κλείσει, με επίσημη ανακοίνωση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ). Ο λόγος είναι η αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις ασφαλείας και να αποφεύγονται εκτός από τους κινδύνους και οι βραδυπορίες.

ΤΟ ΕΡΓΟ

Το έργο αφορά σε εξ ολοκλήρου παρέμβαση στη σιδηροδρομική γραμμή. Πιο συγκεκριμένα, η παλιά γραμμή ήταν πολύ επικίνδυνη και βρισκόταν σε πολύ κακή κατάσταση. Ακόμη και οι ράγες ήταν τόσο φθαρμένες που δεν ‘γεννούσαν’ καμιά σιγουριά για την σταθερότητα των τροχών πάνω σε αυτές. Έτσι, οι γραμμές αντικαταστάθηκαν συνολικά, όπως και όλη η υποδομή. Η χάραξη παραμένει ίδια, όμως τα υλικά είναι καινούργια.

Αναφορικά με την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου πρέπει να τονίσουμε πως εγγυάται μια διαδρομή ασφαλή και αξιόπιστη, δηλαδή ο επιβάτης δεν θα μπαίνει μέσα στο τρένο και θα έχει βραδυπορίες των πέντε και δέκα χιλιομέτρων.

Με τις παλιές ράγες, για λόγους ασφάλειας, σε μερικά σημεία το τρένο διερχόταν με πολύ χαμηλή ταχύτητα, ενώ με τις νέες ράγες το τρένο μπορεί να καταφέρει το ανώτατο όριο της εμπορικής ταχύτητας των 80 χιλιομέτρων, με εγγυημένη ασφάλεια, σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Βεβαίως, το γεγονός ότι θα αποφεύγονται οι βραδυπορίες στο τμήμα Δράμα-Αλεξανδρούπολη, δεν σημαίνει ότι θα αποφεύγονται …στο σύνολο του σιδηροδρόμου, ο οποίος περνάει μεταξύ άλλων από Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αθήνα.

(πηγη: Με στοιχεία από την εφημερίδα Χρόνος)