ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρι Κρι: Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 10 εκατ. ευρώ

Με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων συνεχίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό η Κρι Κρι, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων.Ειδικότερα από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων κ.α.

Με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων συνεχίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό η Κρι Κρι, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων.Ειδικότερα από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων κ.α.

 Με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων συνεχίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό η Κρι Κρι, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων.Ειδικότερα από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων κ.α.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος δήλωσε: «Για εμάς στην Κρι Κρι αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα η διαρκής ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη».

Η Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director Κρι Κρι, παρουσιάζοντας την πορεία των νέων προϊόντων της εταιρείας για το 2016 και των καινούργιων γεύσεων που θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο, τόνισε: «Η Κρι Κρι είναι μια εταιρεία συνώνυμο της αγνότητας, της υψηλής ποιότητας και της γεύσης. Τα νέα προϊόντα που διατέθηκαν στην αγορά μέσα στο έτος είναι το αποτέλεσμα πολύ προσεκτικών σχεδιασμών και κινήσεων με βάση αυτό ακριβώς το τρίπτυχο. Και η εξαιρετική επιτυχία τους σε λίγους μόλις μήνες επιβεβαιώνει αυτή την επιλογή. Μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και νέες συναρπαστικές γεύσεις ανταποκρινόμενοι στις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις του κλάδου διεθνώς».